Steen fra HIO på hul 4 i dagens 3×6 turnering⛳🤩🎉🎯

Steen fra HIO var på besøg i dag og uddelte gaver og præmier ud til de dygtige deltagere, der ramte green på hul 4 🤩🎉⛳🎯
Vi takker mange gange for besøget – og husk at tilmelde dig Hole-in-one konkurrencen – så er du selv med hver gang du passerer hul 4 i Sebber, eller på en af de over 60 andre baner, der er med i HIO-konkurrencen.